CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

četrtek, 23. maj 2013

Nove reliefne srajčke - nekaj idej

Ker so danes prispele nove reliefne srajčke, sem jih takoj morala nekaj preizkusiti. Tokrat samo 2, ena pa še čaka na uporabo.
Vse so prekrasne, a samo moje so tokrat 3 iz serije Darice.

Zakaj uporabiti reliefne srajčke? Ker z njimi kar hitro narediš čestitko in omogočajo ogroooomno različnih možnosti :)

Pri prvi sem srajčko narobe obrnila in tako relief ni bil izbočen ampak vbočen. Tako ga nisem osenčila z blazinicami Distress (tako kot pri ostalih), ampak sem relief pobarvala z Distress flomastri. Vse sem še malo pobleščičila z bleščicami v lepilu.



Pri ostalih sem senčila z blazinicami Distress, odtiskovala s slovenskimi štampiljkami in naredila pikice s tekočimi perlami.













6 komentarjev:

  1. Krasne voščilnice si naredila!
    Moja favoritka je ta prva lepotička :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Res so vse lepe. Tudi meni je prva najbolj všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si uporabila vse te srajčke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si prikazala uporabo srajčk, Barbara! Meni so vse všeč :). Z vajinimi slovenskimi napisi se danes da res lepo ustvarjati.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši